АТ "МЕНА ПАК"

Код за ЄДРПОУ: 00383260
Телефон: (04644) 2-10-84
e-mail: nina@menapack.com.ua
Юридична адреса: вул. Кошового, буд. 6, м. Мена, Чернігівська обл., 15600
 

Річний звіт за 2012 рік

16. Відомості про аудиторський висновок

АУДИТОРСЬКИЙ ВИСНОВОК (ЗВIТ НЕЗАЛЕЖНОГО АУДИТОРА)
щодо попередньої фiнансової звiтностi
Публiчного акцiонерного товариства <МЕНА ПАК>
за 2012 рiк
Акцiонерам ПАТ <МЕНА ПАК>
Дирекцiї ПАТ <МЕНА ПАК>
I. Основнi вiдомостi про ПАТ <МЕНА ПАК>
Повне найменування Публiчне акцiонерне товариство <МЕНА ПАК>
Код за ЄДРПОУ 00383260
Мiсцезнаходження вул.Кошового,6, м.Мена, Чернiгiвська обл. 15600
Дата реєстрацiї 30 грудня 1993 року

Ми провели аудит попередньої фiнансової звiтностi Публiчного акцiонерного товариства <МЕНА ПАК> (надалi - <Товариство>), що включає попереднiй баланс станом на 31 грудня 2012 року, попереднiй звiт про прибутки та збитки, попереднiй звiт про змiни в капiталi та попереднiй звiт про рух грошових коштiв за рiк, що закiнчився на зазначену дату, а також основнi положення облiкової полiтики та iншi примiтки i iншу пояснюючу iнформацiю, яка пояснює особливостi переходу з попередньо застосованих П(С)БО на МСФЗ, до цiєї фiнансової звiтностi (надалi - <Попередня фiнансова звiтнiсть>).
II. Опис аудиторської перевiрки
Аудиторський звiт був пiдготовлений вiдповiдно до:
Мiжнародних стандартiв контролю якостi, аудиту, огляду, iншого надання впевненостi та супутнiх послуг,
Законiв України <Про бухгалтерський облiк та фiнансову звiтнiсть в Українi> та <Про акцiонернi товариства>;
<Вимог до аудиторського висновку при розкриттi iнформацiї емiтентами цiнних паперiв № 1360 вiд 29.09.2011 р., зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України вiд 28 листопада 2011 р. за № 1358/20096>,
Закону України <Про аудиторську дiяльнiсть> №3125-XIII вiд 22.04.1993 р. (в редакцiї Закону України вiд 14.09.2006 р., №140-V) зi змiнами.
Попередню фiнансову звiтнiсть було складено управлiнським персоналом iз використанням описаної у примiтцi 2 концептуальної основи спецiального призначення, що ?рунтується на застосуваннi вимог МСФЗ, як того вимагає МСФЗ 1 <Перше застосування МСФЗ, включаючи:
- розкриття впливу переходу з П(С)БО на МСФЗ;
- вiдсутнiсть порiвняльної iнформацiї ( крiм балансу);
- допущення, прийнятi керiвництвом щодо стандартiв та iнтерпретацiй, якi, як очiкується, вступлять в силу, i полiтик, якi, як очiкується, будуть прийнятi на дату пiдготовки керiвництвом першого повного пакету фiнансової звiтностi за МСФЗ станом на 31.12.2013 р.

Ця попередня фiнансова звiтнiсть складена з метою формування iнформацiї, яка буде використана для пiдготовки порiвняльної iнформацiї при пiдготовцi першої фiнансової звiтностi за МСФЗ станом на 31.12.2013 р. з урахуванням можливих коригувань, якi будуть зробленi в разi змiн вимог стандартiв та тлумачень, що будуть використанi при складаннi першої фiнансової звiтностi за МСФЗ станом на 31.12.2013 року.
III. Вiдповiдальнiсть управлiнського персоналу
Управлiнський персонал несе вiдповiдальнiсть за складання попередньої фiнансової звiтностi згiдно з вищезазначеною концептуальною основою спецiального призначення, описаною в примiтцi Х. Управлiнський персонал також несе вiдповiдальнiсть за такий внутрiшнiй контроль, який вiн визначає потрiбним для того, щоб забезпечити складання фiнансової звiтностi, що не мiстить суттєвих викривлень унаслiдок шахрайства або помилки.
IV. Вiдповiдальнiсть аудитора
Вiдповiдальнiстю аудитора є висловлення думки щодо цiєї попередньої фiнансової звiтностi на основi результатiв проведеного нами аудиту. Ми провели аудит вiдповiдно до Мiжнародних стандартiв аудиту. Цi стандарти вимагають вiд аудиторiв дотримання вiдповiдних етичних вимог, а також планування й виконання аудиту для отримання достатньої впевненостi, що фiнансова звiтнiсть не мiстить суттєвих викривлень.
Аудит передбачає виконання аудиторських процедур для отримання аудиторських доказiв стосовно сум та розкриттiв у попереднiй фiнансовiй звiтностi. Вибiр процедур залежить вiд судження аудитора, включаючи оцiнку ризикiв суттєвих викривлень попередньої фiнансової звiтностi внаслiдок шахрайства або помилок. Виконуючи оцiнку цих ризикiв, аудитор розглядає заходи внутрiшнього контролю, що стосуються складання суб'єктом господарювання попередньої фiнансової звiтностi з метою розробки аудиторських процедур, якi вiдповiдають обставинам, а не з метою висловлення думки щодо ефективностi внутрiшнього контролю суб'єкта господарювання. Аудит включає також оцiнку вiдповiдностi використаних облiкових полiтик, прийнятнiсть облiкових оцiнок, виконаних управлiнським персоналом, та оцiнку загального подання попередньої фiнансової звiтностi.
Ми вважаємо, що отримали достатнi та належнi аудиторськi докази для висловлення умовно-позитивної думки.
Пiдстава для висловлення умовно- позитивної думки
Вартiсть запасiв компанiї вiдображена у звiтi про фiнансовий стан у розмiрi 4098 тис. грн.. Управлiнський персонал не визнав запаси за меншою з двох вартостей: за собiвартiстю або за чистою вартiстю реалiзацiї, а визнав їх лише за собiвартiстю, що є вiдхиленням вiд Мiжнародних стандартiв фiнансової звiтностi. У примiтках визначено, що управлiнський персонал визнав запаси за меншою з двох вартостей - за собiвартiстю або за чистою вартiстю реалiзацiї, потрiбно було б провести уцiнку запасiв на 36 тис. грн. до їх чистої вартостi реалiзацiї. Пiдприємством було проведено списання малоцiнних необоротних активiв у сумi 26 тис. грн., потрiбно було вiдкоригувати залишки по статтi необоротнi активи на дату переходу на 01.01.2012 року, як такi що не вiдповiдають критерiям визнання активiв, у вiдповiдностi до МСФЗ 1<Перше застосування Мiжнародних стандартiв фiнансової звiтностi>.
V. Умовно-позитивна думка
На нашу думку, за винятком впливу питання, про яке йдеться у параграфi <Пiдстава для висловлення умовно- позитивної думки>, попередня фiнансова звiтнiсть станом на 31 грудня 2012 року була пiдготовлена в усiх суттєвих аспектах згiдно з принципами, викладеними у Примiтцi 2, яка визначає, яким чином МСФЗ були застосованi у вiдповiдностi до МСФЗ 1 <Перше застосування Мiжнародних стандартiв фiнансової звiтностi>, включаючи припущення, що керiвництво зробило щодо стандартiв та iнтерпретацiй, якi будуть чинними, та облiкової полiтики, що буде визначена на момент, коли керiвництво пiдготує першу повну фiнансову звiтнiсть згiдно з МСФЗ станом на 31 грудня 2013 року.
Пояснювальний параграф:
Ми звертаємо увагу на Примiтку 2, яка пояснює обмеження, накладенi МСФЗ 1 <Перше застосування МСФЗ>, на концептуальну основу фiнансової звiтностi за рiк, що закiнчився 31.12.2012 р., в частинi вiдсутностi порiвняльної iнформацiї за попереднi перiоди, окрiм Звiту про фiнансовий стан.
Звертаємо увагу користувачiв на Примiтку 2, яка пояснює ймовiрнiсть внесення коригувань у вхiднi залишки балансу на 01.01.2012 р. та попередню фiнансову звiтнiсть за 2012 рiк пiд час складання балансу першого повного пакету фiнансової звiтностi за МСФЗ станом на 31.12.2013р. Також звертаємо увагу на те, що тiльки повний пакет фiнансової звiтностi за МСФЗ, який включає Звiт про фiнансовий стан на дату закiнчення перiоду, Звiт про прибуток або збиток та iнший сукупний прибуток за перiод, Звiт про змiни в капiталi за перiод, Звiт про рух грошових коштiв за перiод, Примiтки, що складаються з короткого огляду основних принципiв облiкової полiтики та iншої iнформацiї, з порiвняльною та iншою пояснювальною iнформацiєю, може забезпечити достовiрне вiдображення фiнансового стану Публiчного акцiонерного товариства <МЕНА ПАК>, а саме, iнформацiї про економiчнi ресурси, а також наслiдки операцiй та iнших подiй, якi змiнюють економiчнi ресурси та вимоги до зазначеної iнформацiї.
Попередню фiнансову звiтнiсть Публiчного акцiонерного товариства <МЕНА ПАК> було складено в процесi змiни концептуальної основи з П(С)БО на МСФЗ. Таким чином, попередня фiнансова звiтнiсть Публiчного акцiонерного товариства <МЕНА ПАК> може бути не прийнятною для iнших цiлей.
Цей аудиторський висновок (звiт незалежного аудитора) може бути представлено вiдповiдним органам Нацiональної комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку.
Звертаємо увагу на подiї якi вiдбулися пiсля дати затвердження висновку, але до дати пiдписання аудиторського висновку:
25 березня 2013 року, Публiчне акцiонерне товариство <МЕНА ПАК>, звернулось з позовом в порядку адмiнiстративного судочинства до Менської мiжрайонної Державної податкової iнспекцiї Чернiгiвської областi ДПС, з вимогою про скасування податкового повiдомлення-рiшення № 0000052200 вiд 01.03.2013 року, на суму 249675,00 грн., та скасування податкового повiдомлення-рiшення № 0000042200 вiд 01.03.2013 року, на суму 257604,00 грн.
26 березня 2013 року, Публiчне акцiонерне товариство <МЕНА ПАК>, звернулось до Господарського суду м. Києва з позовом до ТОВ "Гофропак Україна" про стягнення дебiторської заборгованостi в сумi 462946 грн. , та сплаченого судового збору в сумi 9512,86 грн.
Висловлюючи нашу умовно-позитивну думку, ми не брали до уваги вищезазначенi обставини.
VI. Звiт щодо iнших вимог законодавчих i нормативних актiв
Результати виконання процедур з метою висловлення думки щодо вiдповiдностi вартостi чистих активiв вимогам чинного законодавства, а саме частинi третiй статтi 155 Цивiльного кодексу України (стосовно акцiонерних товариств)
Процедури щодо перевiрки вартостi чистих активiв було виконано шляхом спiвставлення оцiненої суми власного капiталу Товариства станом на 31.12.2012 року, яка зазначена у попередньому звiтi про фiнансовий стан, iз зареєстрованою i фактично сплаченою сумою статутного капiталу Товариства на цю саму дату.
Станом на 31.12.2012 року зареєстрований розмiр статутного капiталу Товариства становить 4012 тис.грн., який повнiстю сплачений. Визначена у попереднiй фiнансовiй звiтностi вартiсть чистих активiв (власного капiталу) станом на 31.12.2012 року становить 32471 тис. грн.
За результатами виконаних процедур перевiрки вiдповiдностi вартостi чистих активiв Товариства вимогам частини третьої статтi 155 Цивiльного кодексу України можна зробити висновок:
розмiр чистих активiв Товариства станом на 31.12.2012 року вище сформованого статутного капiталу на 28459тис. грн. i вiдповiдає вимогам частини третьої статтi 155 Цивiльного кодексу України.

Результати виконання процедур з метою висловлення думки щодо наявностi суттєвих невiдповiдностей мiж попередньою фiнансовою звiтнiстю, що пiдлягала аудиту, та iншою iнформацiєю, що розкривається ПАТ <МЕНА ПАК> та подається до Комiсiї разом з скороченою промiжною фiнансовою звiтнiстю.
Аудиторська думка, сформульована у V роздiлi цього звiту не стосується iншої iнформацiї, яку Товариство має намiр розкривати та надавати до НКЦПФР, та аудитор не несе конкретної вiдповiдальностi вiдповiдно до вимог МСА 720 <Вiдповiдальнiсть аудитора щодо iншої iнформацiї в документах, що мiстять перевiрену аудитором фiнансову звiтнiсть> за визначення того, чи належно подано iншу iнформацiю.
Результати виконання процедур з метою висловлення думки щодо виконання значних правочинiв (10 i бiльше вiдсоткiв вартостi активiв Товариства за даними фiнансової звiтностi) вiдповiдно до Закону України <Про акцiонернi товариства>.
Нами була отримана iнформацiя щодо здiйснення Товариством правочинiв, якi б потребували попереднього розгляду та затвердження загальними зборами акцiонерiв.
За результатами виконаних процедур перевiрки вiдповiдностi виконання значних правочинiв вимогам Закону України <Про акцiонернi товариства> можна зробити висновок:
1) встановленi Статутом Товариства процедури укладання значних правочинiв не суперечать вимогам Закону України <Про акцiонернi товариства>.
Результати виконання процедур з метою висловлення думки щодо стану корпоративного управлiння, у тому числi внутрiшнього аудиту вiдповiдно до Закону України <Про акцiонернi товариства>
Метою виконання процедур щодо стану корпоративного управлiння, у тому числi внутрiшнього аудиту вiдповiдно до Закону України <Про акцiонернi товариства> було отримання доказiв, якi дозволяють сформувати судження щодо:
1) вiдповiдностi системи корпоративного управлiння у Товариствi вимогам Закону України <Про акцiонернi товариства> та вимогам Статуту.
- Згiдно Статуту Товариства передбачено наступнi органи управлiння:
- Загальнi збори акцiонерiв,
- Наглядова рада,
- Директор,
- Ревiзiйна комiсiя.

Кiлькiсний склад сформованих органiв управлiння Товариства вiдповiдає вимогам Статуту Товариства та Закону України "Про акцiонернi товариства".
Спецiальної посади або вiддiлу, який вiдповiдає за роботу з акцiонерами, в Товариствi не створювалось.
Функцiонування органiв корпоративного управлiння регламентується положеннями Статуту.
Система внутрiшнього контролю спрямована на упередження, виявлення i виправлення суттєвих помилок, забезпечення захисту i збереження активiв, повноти i точностi облiкової документацiї та включає адмiнiстративний та бухгалтерськiй контроль.
Адмiнiстративний контроль передбачає розподiл повноважень мiж працiвниками Товариства таким чином, щоб жоден працiвник не мав змоги зосередити у своїх руках усi повноваження необхiднi для здiйснення повної господарської операцiї.
Бухгалтерський контроль забезпечує збереження активiв Товариства, достовiрнiсть звiтностi та включає попереднiй, первинний (поточний) i подальший контроль.
Контроль за фiнансово-господарською дiяльнiстю Товариства здiйснює Ревiзiйна комiсiя, що обирається Загальними зборами акцiонерiв Товариства.
Протягом звiтного перiоду поточне управлiння фiнансово-господарською дiяльнiстю здiйснював Директор Товариства в межах повноважень, якi встановлено Статутом Товариства.
Рiчнi Загальнi збори акцiонерiв за минулi три роки скликались та проводились регулярно та у вiдповiдностi до законодавства України.
Органи управлiння Товариством дiють на пiдставi Положень, затверджених Загальними зборами акцiонерiв Товариства.
За результатами виконаних аудиторських процедур перевiрки стану корпоративного управлiння у тому числi внутрiшнього аудиту вiдповiдно до Закону України "Про акцiонернi товариства" аудитором зроблено висновок:
- прийнята та функцiонуюча система корпоративного управлiння у товариствi вiдповiдає вимогам Закону України "Про акцiонернi товариства" та вимогам Статуту.
- "Iнформацiя про стан корпоративного управлiння", наведена у рiчному фiнансовому звiтi, складена в усiх суттєвих аспектах вiдповiдно до вимог Положення про розкриття iнформацiї емiтентами цiнних паперiв, затвердженого рiшенням Комiсiї № 1591 вiд 19.12.2006, зареєстрованого в Мiнiстерствi юстицiї України 05.02.2007 за № 97/13364.

Результати виконання процедур iдентифiкацiї та оцiнки ризикiв суттєвого викривлення фiнансової звiтностi внаслiдок шахрайства
Вiдповiдальнiсть управлiнського персоналу Товариства та вiдповiдальнiсть аудитора щодо викривлень у фiнансових звiтах внаслiдок шахрайства визначено у вiдповiдних параграфах III та IV роздiлу цього Звiту.
Iдентифiкацiя ризикiв викривлень у фiнансових звiтах Товариства внаслiдок шахрайства здiйснюється з метою планування вiдповiдних аудиторських процедур отримання доказiв щодо тверджень, якi мiстять фiнансовi звiти.
Наслiдки виконаних аудиторських процедур дозволили отримати вiдповiднi аудиторськi докази, на пiдставi яких було сформовано аудиторську думку щодо вiдповiдного подання фiнансової звiтностi, яка наведена у параграфi < Умовно-позитивна думка > V роздiлу цього Звiту.
В процесi аудиторської перевiрки та виконання аудиторських процедур ми не отримали доказiв, якi б свiдчили, що фiнансова звiтнiсть суттєво викривлена внаслiдок шахрайства.
У вiдповiдностi з проведеними в процесi аудиту процедурами ми вважаємо, що проведений нами аудит дає об?рунтовану пiдставу для висловлення нашої думки щодо здатностi Товариства безперервно продовжувати дiяльнiсть та його платоспроможностi в наступних перiодах, згiдно з вимогами МСА 570 <Безперервнiсть>.

VII. Основнi вiдомостi про аудиторську фiрму:
Повне найменування "Приватне пiдприємство <Аудиторська фiрма <Альфа-аудит>
Свiдоцтво про внесення до Реєстру аудиторських фiрм та аудиторiв, якi одноособово надають аудиторськi послуги № 0514, видане Аудиторською палатою України 26.01.1998 р., чинне до 27.01.2016 р.
Мiсцезнаходження 14032 м. Чернiгiв, вул. Доценка, буд.30, кв.5
Телефон (факс) (0462) 973249, (067) 9246431

VIII. Договiр на здiйснення аудиту звiтностi №4 вiд 11 лютого 2013 р.
IХ. Аудиторська перевiрка розпочата 05 лютого 2013 року, закiнчена - 15 квiтня 2013 року.
Генеральний директор ПП <Аудиторська фiрма <Альфа-аудит>
Аудитор О.В.Плющ
сертифiкат аудитора серiї А Nо 001389
(рiшення Аудиторської палати України Nо 15 вiд 27 травня 1994 р.), чинний до 27.05.2013 р.
15 квiтня 2013 р.
М.Чернiгiв, Україна